Jump to content

This site uses cookies, to make it work better.

Learn More

SYSTEM WSPOMAGANIA GRY W BILARD W ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

Wykorzystanie obrazu z kamery oraz rzutnika do szlifowania techniki celowania? Taki projekt mógł powstać tylko u nas i to pod okiem najbardziej doświadczonych programistów.
Po długich bataliach udało się dopracować do perfekcji wykrywanie bil i przewidywanie toru ich ruchu,
a także zaprojektować system interaktywnych ćwiczeń bilardowych.

 

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI

 

  • Moduł kalibracji umożliwiający zgranie systemu z różnymi projektorami
  • Różne tryby gry:
    • live – celowanie “na żywo”, na podstawie analizy położenia kija
    • passive – wskazanie wymaganego toru ruchu bili białej po wybraniu przez gracza bili i łuzy do której chce ją wbijać
    • ghost ball – trudniejsza wersja trybu passive, zamiast toru bili wskazuje jedynie miejsce wymaganego trafienia bilą białą w bilę wbijaną
    • challenge mode – tryb jednoosobowy, przeznaczony do ćwiczeń

 

ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE

 

      ANGULAR

      SPRING

      OPEN CV

 

prezentacja końcowa projektu