Jump to content

This site uses cookies, to make it work better.

Learn More

BillARd

gra w bilarda w rozszerzonej rzeczywistości

 

Jest to rozszerzenie projektu zrobionego w ramach 3 edycji House of Talents – SYSTEMU WSPOMAGANIA GRY W BILARD W ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

Wyjściowo system wykrywał bile i przewidywał toru ich ruchu, w tej edycji został wzbogacony w  funkcję podpowiadania uderzenia i  kilka trybów gry, które urozmaicają zabawę i pomagają w nauce.

 

Podstawowe funkcjonalności:

 

  • Śledzenie tego, co dzieje się na stole przy pomocy sensora Kinect, a następnie wyświetlanie potrzebnych informacji z wykorzystaniem projektora
  • Menu sterowane za pomocą gestów. Z jego poziomu można wybrać dany tryb rozgrywki lub zmienić podstawowe ustawienia
  • Tryb, w którym użytkownik zaznacza bilę (gestem lub używając myszki) a następnie automatycznie wyznaczana jest łuza, do której wbicie bili jest najłatwiejsze oraz linia, po której należy poprowadzić białą bilę aby trafić do celu
  • Rozgrywka solo, w której użytkownik może uruchomić wcześniej wygenerowany poziom a następnie go rozegrać. Każdy poziom bazuje na tym, że należy wbić bilę zaznaczoną danym kolorem,
    a po uderzeniu biała bila powinna wylądować w prostokącie, który jest narysowany na stole. Dodatkowo stworzony został generator, w którym użytkownik poprzez przeciąganie odpowiednich symboli na wirtualny stół może zaprojektować swój własny poziom.
  • Mini gry:
    • Gra Noszka”, w której każdy gracz musi wykonać zadanie (np. uderzenie bili po swoim torze tak,aby wylądowała jak najbliżej linii narysowanej na stole). Poziom trudności zadań rośnie wraz z punktacją.
    • Rozgrywka o rozbicie, która jest przeprowadzana na początku starcia

 

 

ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE

 

      JAVA

      ANGULAR

      SPRING

      OPEN CV

     HIBERNATE

     JAVA 4 KINECT